[tdc_zone type=”tdc_content”]
FAQ
Hvor er bestillingen min?
Alle småvarer vi har på lager i Norge sendes ut samme dag eller dagen derpå, hvis bestilling kommer inn mandag-fredag. Dette gjelder varer som er på lager i Norge. Hvis det er småvarer vi selger sjelden i Norge da vil varen komme fra utenlandslager. Uansett så vil du alltid motta sporingsnummer når varen går ut fra vårt lager i Norge. Dette gjelder om varen går direkte ut fra vårt lager eller kommer fra utenlandslager og går inn til vårt lager og deretter ut til deg.
Hvordan får jeg gratis frakt?
Vi tilbyr alle som kjøper over 3000 kr eks mva og under 30 kg, gratis frakt.
Jeg får ikke lagt inn bestillingen min eller har problemer med å betale
Hvis du har problemer med å få lagt inn bestillingen din, da kan det bero på at du prøver å bestille for mange stk av et produkt som ikke er på lager i det antall stk du ønsker. Hvis du likevel har problemer med å bestille da kan du kontakte oss direkte via chatlinken nedenfor og sende oss en melding og be om hjelp. Send oss da link til varene du ønsker, antall stk, ditt organisasjonsnummer, leveringsadresse og tlf du kan nåes på ved levering av produkter og vi legger inn bestillingen for deg og sender faktura slik du får betalt via bank.
Jeg har ikke kort og ønsker å betale via bank
Hvis du heller ønsker å betale via bank da er det ikke noe problem. Du velger rett og slett bankbetaling når du sjekker ut. Det betyr ikke at vi gir betalingsutsettelse.
Jeg ønsker å bli medlem, men får ikke fullført kjøp som medlem.
Hvis du ønsker å bli medlem, må du først betale for medlemsskap, deretter må du logge inn på kontoen din før medlemspriser blir gjeldende. Hvis du prøver å fullføre kjøp som gjest da vil ikke medlemsskapet ditt være aktivt og du vil ikke få noen rabatt. Du kan ikke komme til oss i etterkant å klage hvis du har glemt å logge inn og du har selv ansvar for å logge inn når du skal fullføre medlemsskjøp. Noter deg at medlemsskap er noe vi selger i begrenset opplag og det er ikke alltid mulig å bli medlem hvis man ønsker det, f.eks kan gullmeldemsskap være utsolgt osv.
Jeg har ikke mottatt betalingsbekreftelse og ønsker en slik.
Vi sender ikke ut betalingsbekreftelser men derimot skal du alltid motta ordrebekreftelse hvis du har skrevet inn riktig epost adresse. Du kan alltid logge inn på kontoen din for å finne frem til dine ordre og slik kan du skrive ut alt du har bestilt hos oss.
Jeg ønsker å få hjelp ifbm informasjon om varer før jeg kjøper.
Vi kan gjerne hjelpe deg via telefon hvis du trenger mer informasjon og eller hjelp i forbindelse med noe du ønsker å kjøpe. Du kan i slike tilfeller ringe vår telefonsvarer og legge igjen ditt nummer eller sende oss mail/melding med ønske om at vi skal ringe deg opp. Vi gjør deg oppmerksom på at du kan ikke komme i etterkant å påstå at vi har sagt noe via telefon ifbm bestillinger eller betalinger. Alle slike henvendelser vil vi ha skriftlig via epost ettersom vi ønsker at alt skal være dokumentert, dette til trygghet for både våre kunder og oss.
[/td_block_text_with_title]